Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Μια νέα αρχή!

Πριν από περίπου ένα χρόνο ανακάλυψα την κοινότητα των "Greek Beauty Gurus" ... Και εκεί άρχισαν όλα! Η πρώτη κοπέλα, της οποίας ανακάλυψα βίντεο και στην πορεία την παρακολουθούσα φανατικά, ήταν η Άρτεμις, από το κανάλι Beauty With Artemi (http://www.youtube.com/user/BeautyWithArtemi).
Υποθέτω, ότι τη γνωρίζετε όλες. Βρήκα τυχαίο ένα βίντεό της, αναζητώντας στο you tube οδηγίες, για να χρησιμοποιήσω το σίδερο ισιώματος, για να κάνω μπούκλες. Μέσω του καναλιού της έμαθα και για τις υπόλοιπες Ελληνίδες του χώρου. 
Ο χώρος της ομορφιάς και του μακιγιάζ  ήταν κάτι που μου κέντριζε το ενδιαφέρον από πολύ μικρή ηλικία. Έτσι, βρίσκομαι εδώ σχεδόν ένα χρόνο μετά, για να μοιραστώ μαζί σας τα όσα γνωρίζω για το αντικείμενο, χωρίς να είμαι επαγγελματίας, αλλά καθαρά μέσα από προσωπική αναζήτηση και εμπειρία. Στο blog μου θα δείτε προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης, reviews, αναρτήσεις του τύπου "αγαπημένα προϊόντα μήνα", "haul", "tag" κ.λπ., ιδέες για οικονομικές επιλογές (μην ξεχνάμε πως διανύουμε περίοδο κρίσης!), αλλά και DIY συνταγές, καθώς λατρεύω τα σπιτικά καλλυντικά! Είμαι ανοιχτή σε ιδέες και προτάσεις, για ότι θα θέλατε να δείτε, αλλά και για να επικοινωνήσετε μαζί μου.
Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου