Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Review: Ahava Purifying Mud Musk - Μάσκα ακμής της Ahava + Πως αντιμετώπισα την ακμή μου





Γεια σας κορίτσια!

Έξω βρέχει, το φθινόπωρο μας χτύπησε για τα καλά την πόρτα, μιας και κάνει αρκετή δροσούλα! Σκέφτηκα, λοιπόν, πίνοντας μια ζεστή κούπα πράσινο τσάι να κάνουμε παρεούλα και να σας μιλήσω για ένα από τα προϊόντα που με βοήθησαν να ξεπεράσω το πρόβλημα ακμής που αντιμετώπιζα από τα εφηβικά μου χρόνια ως και τα 20 μου περίπου.

Έχοντας δοκιμάσω αρκετά προϊόντα του εμπορίου, από φαρμακεία, σπιτικές συνταγές και πολλές (αλλά πολλές όμως!) επισκέψεις σε διάφορους δερματολόγους, στα 18 μου περίπου επισκέφθηκα μία δερματολόγο, η οποία και έδωσε λύση στο πρόβλημά μου. 

Καταρχήν να πω πως έχω μεικτό δέρμα και ότι αντιμετώπιζα την κοινή εφηβική ακμή σε σχετικά ήπια μορφή, η οποία όμως ήταν αρκετά επίμονη. Αυτό σε συνδυασμό με τις κοκκινίλες που εμφανίζει το δέρμα μου, μιας και είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη, έριχνε πολύ την αυτοπεποίθησή μου.

Η γιατρός που σας ανέφερα μου συνέστησε διάφορα προϊόντα (αν ενδιαφέρεστε να σας πω αναλυτικά ποια ήταν αυτά, αφήστε μου comment) τα οποία και χρησιμοποιούσα για 6 μήνες, όσο κράτησε και η αγωγή που ακολουθούσα. Το δέρμα μου 6 μήνες μετά καθάρισε σχεδόν εντελώς, αλλά μου πήρε 1 χρόνο ακόμα περίπου, ώστε να "ρυθμίσω" το δέρμα μου, χρησιμοποιώντας και πάλι προϊόντα που μου είχε συστήσει, ώστε να μην επανέλθει η ακμή.

Πλέον στα 22 μου το πρόσωπό είναι σχετικά καθαρό, με ορισμένες κοκκινίλες (από τις οποίες δεν μπορώ να απαλλαγώ έτσι κ αλλιώς :P) και έχω μόνο μερικά σημάδια από την ακμή, τα οποία και μου σύστησε να αφαιρέσω μέσω λέιζερ, αλλά έχω ακούσει αντικρουόμενες απόψεις σχετικά με αυτό και το φοβάμαι. Αν κάποια το έχει δοκιμάσει, σας μου πει :)

Ας πάμε, τώρα, στο review!

Ένα από τα προϊόντα που με βοήθησαν να απαλλαγώ από την ακμή, αλλά και να διατηρώ το δέρμα μου καθαρό ήταν η συγκεκριμένη μάσκα της Ahava. Πρόκειται για μια μάσκα που κάνει βαθύ καθαρισμό στο δέρμα και βοηθάει να απαλλαγείτε από σπυράκια, μαύρα στίγματα και ατέλειες του δέρματος. Βασικό συστατικό της είναι η λάσπη από τη Νεκρά Θάλασσα (ξέρω, δεν ακούγεται πολύ ωραίο, αλλά αφού δουλεύει, who cares?).

Στα πρακτικά τώρα! Κοστίζει 39 ευρώ (!), αλλά, πιστέψτε τα αξίζει, γιατί: α) περιέχει 200 ml (τα οποία θα σας αρκέσουν για πολλούς μήνες, μιας και η μάσκα είναι πολύ παχύρευστη και θα την αραιώνετε με νερό για να τη χρησιμοποιήσετε) και β) θα εκπλαγείτε από το πόσο καθαρό και ανανεωμένο αφήνει το δέρμα σας και ξηραίνει, παράλληλα, τα σπυράκια σας. Η υφή της μοιάζει πολύ με αυτή του αργίλου. Την απλώνετε στο πρόσωπο και την αφαιρείται μετά από 15 περίπου λεπτά, όταν έχει ήδη στεγνώσει. Επίσης, τα πρώτα 1-2 λεπτά θα νιώσετε ένα σχετικά έντονο κάψιμο (ανεκτό, όμως), που   είναι φυσιολογικό και υποχωρεί γρήγορα. Εγώ τη χρησιμοποιώ 1 φορά την εβδομάδα μετά από πήλινγκ. 

Προσωπικά, τη χρησιμοποιούσα και κατά τη διάρκεια της θεραπείας, αλλά ακόμα και τώρα, που βγάζω λίγα σπυράκια και αυτά ανάλογα με τον κύκλο μου. 

Συνεπώς κάνει για κοπέλες που αντιμετωπίζουν ήδη πρόβλημα...


...αλλά και γι' αυτές που βγάζουν που και που από κανένα σπυράκι...




 Α!  Και επειδή ζούμε σε δύσκολους καιρούς, σας έχω και οικονομική εναλλακτική. Επίσης, ιδιαίτερα βοηθητική είναι και η μάσκα αργίλου για την ακμή. Θα θέλατε να δείτε post για την DIY συνταγή μου;

Για οποιαδήποτε απορία ή απλά άποψη, περιμένω τα σχόλιά σας. 

Φιλιά σε όλες!


5 σχόλια:

  1. Πολύ καλό και χρήσιμο το post σου! Εγώ έχω μικτή-λιπαρή επιδερμίδα και έχω σημαδάκια και κοκκινίλες από ήπια ακμή. Έχω δοκιμάσει αρκετά προΪόντα και γενικά χρησιμοποιώ προίόντα με βάση την άργυλο. Επίσης χρησιμοποιώ από την σειρά planet spa της Avon την μάσκα με βάση λάσπη από τη Νεκρά Θάλασσα και είναι πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, Μαρία :)Ο άργιλος είναι όντως πολύ καλή λύση για την ακμή! Θα την έχω στον νου μου και τη μάσκα από τη σειρά planet spa, όταν τύχει να ξανακάνω παραγγελία από avon :)

      Διαγραφή
  2. Παρα πολυ καλο και ενημερωτικο post!! Εχω παρομοιο προβλημα και μου φανηκε ενδιαφερον !

    Θα χαιρομουν πολυ να ερχοσουν μια βολτιτσα και απο το δικο μου!!
    Ελενη by http://rebeautyourself.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που βοήθησα :) Το τσέκαρα το blog σου και σε παρακολουθώ κιόλας! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. πολυ ωραια αναρτηση!!
    φοβερη συμπτωση μιας κ εψαχνα να μαθω για προιοντα για ακμη..χθες επισκεφθηκα δερματολογο κ μου εγραψε μια σειρα της la roche posay οποτε εψαχνα να βρω καμια μασκα απλα για μια φορα τη βδομαδα το δικο μου προβλημα ειναι λιγο διαφορετικο δεν εχω λιπαρο δερμα ισα ισα αφυδατωμενο αλλα προεκυψε θεμα ακμης λογω μακιγιαζ κ κακου ντεμακιγιαζ δυστυχως...
    θα δοκιμασω κ το προιον κ τη χειροποιητη που προτεινεις κ θα σου πω

    φιλακιααα
    * μολις βρηκα το μπλογκ σου κ εγινα αναγνωστρια σου

    http://caramellitsa.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή