Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

tag: most worn summer items!





Γεια σας!

Αυτό το tag το είδα από το blog της Μαρίλιας ( http://marilialovesmakeup.blogspot.gr/2012/10/worn-summer-items-1-tag-organoste-ta.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Marilia86100+(marilia86100) και σκέφτηκα να το κάνω κ εγώ :)

Θα σας δείξω, λοιπόν,  τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο μέσα στο καλοκαίρι και μου άρεσαν. Θέλω μόνο να ζητήσω συγνώμη για την ημερομηνία που φαίνεται σε ορισμένες φωτογραφίες, αλλά και για το φλας που αλλοιώνει την ποιότητα κάποιων φωτογραφιών, μιας και η ψηφιακή μου είναι καινούρια και δεν έχω ψάξει τις ρυθμίσεις ακόμα :P

Ξεκινάμε:

1) Burberry - The Beat. 
Αγαπημένα άρωμα και άκρως καλοκαιρινό για μένα, μιας και το έχω συνδυάσει με αυτή την εποχή. Είναι η δεύτερη εκδοχή του ( η πρώτη είναι σε ασημένια συσκευασία) και το έχω αγοράσει 2 φορές. Η συγκεκριμένη συσκευασία είναι 50 ml και το πήρα γύρω στα 40 κάτι ευρώ με έκπτωση.


2) Calvin Klein - Euphoria.
To αγαπημένο μου άρωμα ever! Αυτή είναι η τελευταία συσκευασία που τελείωσα μέσα στο καλοκαίρι. Το έχω πάρει άπειρες φορές και απλά το λατρεύω! Έχει νότες από ρόδι, λωτό, μαύρη βιολέτα και μαύρη ορχιδέα (και κάτι άλλα που δε θυμάμαι :P). Δεν μπορώ να περιγράψω τη μυρωδιά του, αλλά για μένα είναι είναι κάτι ανάμεσα σε κλασικά γυναικείο και μοντέρνο. Η συγκεκριμένη συσκευασία είναι 30 ml και κόστιζε 45 ευρώ.



3) Cien - Deodorant in Fresh Natural
Το βρίσκουμε στα lidl και είναι απίστευτα αποτελεσματικό, αλλά και οικονομικό. Έχω δοκιμάσει κ άλλα από την ίδια σειρά σε σπρέυ, αλλά και σε roll on και ήταν όλα πολύ ωραία. Μυρίζουν όμορφα και κρατάνε τουλάχιστον 10 ώρες. Εγώ τα ανανέωνα μια φορά μέσα στη μέρα. Η πράσινη εκδοχή είναι αγαπημένη μου, γιατί μυρίζει φρεσκάδα.


4)Colour Instict - Hair Serum Treatment
Υγροί κρύσταλλοι σιλικόνης από μάρκα που βρίσκουμε στα jumbo. Αν θυμάμαι  καλά, κόστιζε γύρω στα 5 ευρώ. Είναι πρώτη φορά που χρησιμοποιώ τέτοιο προϊόν χωρίς να μου βαραίνει τα μαλλιά και σκεφτείτε ότι έχω λεπτή και λιπαρή τρίχα! Περιέχει αμύγδαλο και σιτάρι, μυρίζει όμορφα, αν και η μυρωδιά δε μένει στα μαλλιά και ενυδατώνει τέλεια τις άκρες σας, βοηθώντας, παράλληλα, να ξεμπερδευτούν ευκολότερα τα μαλλιά σας μετά το λούσιμο.


5) Pfizer - Dalacin C
 Λοσιόν που χρησιμοποιείται τοπικά σε σπυράκια. Τη βρίσκεται σε φαρμακεία και κοστίζει γύρω στα 3 ευρώ. Είναι ίσως το αποτελεσματικότερo προϊόν τέτοιου είδους που χρησιμοποιήσα ποτέ. Αν αντιμετωπίζεται προβλήματα ακμής, δοκιμάστε το, αξίζει!



6) La roche posay - Effaclar K
Ενυδατική για λιπαρές, προβληματικές επιδερμίδες από την αγαπημένη μας la roche posay. Αν και έχω μικτή επιδερμίδα, έκατσε καλύτερα στο δέρμα μου από την effaclar duo που ενδύκνειται για μικτές επιδερμίδες. Ενυδατώνει χωρίς να βαραίνει, είναι 40 ml και κοστίζει 14 ευρώ περίπου.


7) Garnier - BB Cream matte
Πολυσυζητημένη  και αγαπημένη πολλών κοριτσιών. Την αγαπώ για πολλούς λόγους! Ελαφριά, καλυπτική, με αντηλιακή προστασία και δε λέω άλλα, για να μη σας ζαλίσω :P
(Δείτε σχετικό μου post, στο οποίο σας μιλάω αναλυτικά: http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/2012/10/bb-creams-garnier-matte-vs-maybelline.html )


8)Avon - Body powder in Soft Musk
Ελαφριά πουδρίτσα σώματος με shimmer και τη χαρακτηριστική μυρωδιά musk. Είναι 40 ml και η τιμή της εξαρτάται από τον κατάλογο, στον οποίο θα τη βρείτε (γενικά είναι οικονομική πάντως).

εντάξει, δε φαίνονται κ πολλά :P


9) Essence - 2 in 1 volume mascara
Last but not least η αγαπημένη μου μάσκαρα από essence και μια από τις αγαπημένες μου γενικότερα. Δίνει όγκο, έντονο μαύρο χρώμα, διαχωρισμό και κρατάει όλη μέρα την καμπύλη στις βλεφαρίδες. Τη χρησιμοποιώ γύρω στους 4 μήνες σχεδόν καθημερινά και δεν τελείωσε ακόμα (ρεκόρ για μένα, μιας και οι μάσκαρα μου κρατάνε γύρω στους 3 μήνες). Κοστίζει γύρω στα 3-4 ευρώ. 


Αυτάααα :) Ελπίζω να σας άρεσε το post μου. Περιμένω σχόλια για προϊόντα και τη γνώμη σας, αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απ' αυτά :)

Φιλιά!








10 σχόλια:

  1. H Pfizer - Dalacin C είναι μόνο για ακμή ή και για κοινά σπυράκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ για τα 2 :) Εγώ το χρησιμοποιούσα παλαιότερα, όταν είχα ακμή, αλλά ακόμα κ τώρα που το ξεπέρασα κ απλώς βγάζω 1-2 σπυράκια που κ που :)

      Διαγραφή
  2. τέλεια όλα τα προιόντα! έχουμε την ιδια μασκαρα αγαπημένη, χιχι, αχχχ και τα αρωματα αυτα ειναι φοβερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν! Άσε κ δεν έχω essence εδώ που μένω και δεν μπορώ να την ξαναπάρω σύντομα :(
      Όσο για τα αρώματα είναι μεγάλο έρωτας!

      Διαγραφή
    2. δυστυχώς ούτε εγώ μπορώ να βρω essence εδώ που μένω!!!!!! βλέπω τόσα ωραία καινούρια καλλυντικά που βγάζει κ δεν μπορώ να τα πάρω!!!!!

      Διαγραφή
    3. Κ εγώ μόνο σε κανένα ταξιδάκι τα ψάχνω :( Έστειλα και στην essence e-mail μήπως κ έβγαζα καμιά άκρη κ μου σύστηναν κανένα μαγαζί με τα προϊόντα τους κοντά στην περιοχή μου, αλλά δεν κατάφερα να βγάλω τίποτα...(όχι ότι περίμενα κ πολλά :P)

      Διαγραφή
  3. θέλω κι εγώ να δοκιμάσω τη μασκαρα της Essence

    αν θες πέρνα μια βόλτα απο δω http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις, είναι φοβερή! Το είδα το blog σου και έκανα κ follow :)

      Διαγραφή
  4. Πρόσφατα πήρα το Pfizer - Dalacin C!! Έχω θεματάκι με την ακμή τα τελευταία 2 χρόνια αλλά πρώτη φορά το δοκιμάζω.. Χάρηκα που διάβασα καλή κριτική γι'αυτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή