Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

2012 favourites!







Γεια σας!

Αγαπημένα προϊόντα για τη χρονιά που μας πέρασε! :) Επειδή τα κατάφερα και μάζεψα αρκετά, θα κάνω απλή αναφορά στο κάθε προϊόν κ αν κάποια θέλει επιπλέον πληροφορίες για κάποιο, ας μου πει σε σχόλιο.

Ξεκινάμε, λοιπόν:


Βάση προσώπου:




-Stay all day  Long lasting make up, Essence (No 10, beige)
- BB cream matte, Garnier (light/clair)




Προϊόντα περιποίησης:



1) Πράσινη άργιλος, Laino. 100% φυσικό προϊόν. Τη χρησιμοποίησα για μάσκες προσώπου.

2)Οινόπνευμα. Το χρησιμοποιώ ως τονωτική λοσιόν και με βοήθησε πολύ στην αντιμετώπιση της ακμής ( το μπουκαλάκι είναι άσχετο, το έχω εκεί για πρακτικούς λόγους :P).

3)Ενυδατική προσώπου, Bioten. Η συγκεκριμένη είναι η πράσινη για κανονικές/ μικτές επιδερμίδες.

4)Body lotion, Vanilla, Bettina Barty.

5)Σιλικόνη μαλλιών, Colour Instict.

6)Dalacin C, τοπική λοσιόν για την αντιμετώπιση της ακμής.


Make up:




1) Gel eyeliner, Essence (02, London baby). Καφέ απόχρωση.


2)Lancome lipstic. Ο αριθμός έχει σβηστεί δυστυχώς, αλλά μπορείτε να δείτε την απόχρωση εδώ:


3)White eyeshadow, essence (01, chill out - shimmer effect).

4)2 in 1 Volume mascara, essence.

5)I love stage eyeshadow base, essence.

6)Smoothing primer, Sephora.

7)Bronzer, Lovie (No 02).



8)Stay all day eyeshadow, essence (02 copy right). 


9)Oriflame - eyeshadow duo in "Sand Dunes" - Ένα μπεζ και ένα ανοιχτό καφέ χρωματάκι, ιδανικό για καθημερινό απλό μακιγιάζ ή pin up look.




Pencils:



1)Glamorous, μηχανικό μολύβι (Νο 33).

2)Radiant, lip liner (No 13, Berry).

3)Korres, Volcanic Black long lasting eyeliner (01, black).

4)Essence, kajal pencil (04, white).



Βερνίκια νυχιών:



1) Λευκό, Olivia (101).

2)Κόκκινο, Beauty Line Cosmetics (304).

3) Nail art, ασημί glitter.



Αρώματα:



1)Body mist, madagascan vanilla, Body Shop.

2)Parfume oil, vanilla, Body Shop.

3)Euphoria, Calvin Klein.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για το 2012. Περιμένω σε σχόλια τα δικά σας αγαπημένα ή ότι άλλο θέλετε :)

Πληροφορίες για τα προϊόντα της Essence μπορείτε να βρείτε εδώ και για κάποια από τα προϊόντα περιποίησης εδώ.

Φιλιά!!



12 σχόλια:

  1. Χρησιμοποιώ την ίδια μάσκα από Laino,είναι τέλεια! :D
    http://ohmymirrormirror.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Thank you for visiting my blog,following you as well.
    http://www.glossylala.com/
    Filakia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To primer προσωπου απο sephora το θελω καιρο τωρα, δοκιμασα δειγματα και ειναι τελειο!
    Το gel eyeliner και την κρεμωδη σκια απο essence τα εχω και εγω , πολυ ομορφα χρωματα αλλα με τη σκια εχω ενα θεμα.. ειναι καπως ξηρη, δε τη λες κρεμμωδη ακριβως.. Αραγε να ετυχε η συγκεκριμενη που πηρα εγω ή είναι έτσι η συσταση της? Η δικη σου πως ειναι?
    Εχω διαγωνισμουλη, ελα αν θες να παρεις μερος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ την πήρα 2 φορές και τη δεύτερη μου βγήκε κάπως ξηρή, όπως λες κ εσύ. Αν έχεις όρεξη, μπορείς να την αφαιρέσεις από τη συσκευασία της, να τη λιώσεις σε χαμηλή θερμοκρασία κ να προσθέσεις λίγες σταγόνες γλυκερίνης :) Δουλεύει δοκιμασμένα σε κρεμώδεις σκιές! Αν θες να το δοκιμάσεις και χρειαστείς περισσότερες λεπτομέρειες, πες μου:)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολυ ενδιαφερον το ποστ σουυ !! Προσεξα οτι χρησιμοποιεις πολλα προϊόντα της essence !! Εχω μια σκια αυτης της μαρκας και ειναι πολυ καλη. Σκεφτομαι να αγορασω και μεικ απ της essence αλλά δεν θελω να ειναι βαρυ για να μπορει να αναπνεει το δερμα μου. Το stay all day πως σου φαινεται? Ειναι ελαφρυ? Καλυπτει? Επισης θελω να μου πεις τη δικη σου γνωμη και για τη μασκαρα της essence 2in1 .

    http://prettyland15.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ :) Η αλήθεια είναι πως βρίσκω ότι κάποια προϊόντα της essence είναι πολύ καλά ειδικά, αν αναλογιστεί την τιμή τους. Το stay all day είναι πολύ καλυπτικό, όχι ιδιαίτερα βαρύ και με τρομερή διάρκεια. Το μόνο μείον είναι ότι δε βγαίνει σε πολύ ανοιχτή απόχρωση:( Η μάσκαρα τώρα είναι από τις πιο ωραίες που έχω δοκιμάσει! Συγκρίνεται άνετα με μάσκαρα από high end εταιρίες. Δίνει πλούσιο όγκο κ πολύ εντυπωσιακό εφέ. Να την προτιμήσεις, δε θα σε απογοητεύσει! Ελπίζω να βοήθησα :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστωω !! Με βοηθησες πολυ! Ανυπομονω να δοκιμασω τη μασκαρα!! Αλλά και το μεικ απ σιγουρα θα το δοκιμασω... !! Kisses !! ;)

      Διαγραφή