Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Review: Avon Cellu-Sculpt 3x (κρέμα κατά της κυτταρίτιδας)


Γεια σας!

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα ακόμα προϊόν κατά της κυτταρίτιδας, το οποίο αγόρασα πέρυσι και χρησιμοποίησα περίπου το μισό, καθώς δε με άφησε ιδιαίτερα ικανοποιημένη, παρότι τα πιο πολλά προϊόντα της Avon που έχω δοκιμάσει μου άρεσαν. Μάλιστα το συγκεκριμένο το πήρα μετά από προτροπές δύο φίλων που το είχαν δοκιμάσει, στις οποίες λειτούργησε, αλλά εμένα δε μου έκανε τη χάρη ούτε πέρυσι, αλλά ούτε και φέτος που είπα να του δώσω ακόμα μία ευκαιρία και να το τελειώσω...

Τι είναι;
Πρόκειται για τη βελτιωμένη εκδοχή της προηγούμενης κρέμας κατά της κυτταρίτιδας της Avon (την οποία επίσης δοκίμασα και απογοητεύτηκα, παρότι και εκείνh είχε κάνει πολύ καλή δουλειά στην κολλητή μου!). Στην άκρη του σωληναρίου έχει ένα εξάρτημα με 3 μεταλλικές μπίλιες που περιστρέφονται, με τις οποίες κάνεις μασάζ στις πάσχουσες περιοχές έως ότου απορροφηθεί η κρέμα. Είναι 150ml και κοστίζει γύρω στα 10 ευρώ (οι τιμές μεταβάλλονται σε κάθε μπροσούρα, οπότε ίσως το βρείτε και πιο οικονομικά).



Τα θετικά του:
Μυρίζει πολύ όμορφα, έχει ωραία υφή (κάτι ανάμεσα σε κρέμα και τζελ), απορροφάται γρήγορα σχετικά και είναι αρκετά ενυδατική. Επίσης, μου φάνηκε πολύ έξυπνη και χρήσιμη η ιδέα του εξαρτήματος για μασάζ, το οποίο βρίσκω πολύ εύχρηστο και αφήνει και μια αίσθηση δροσιάς στο δέρμα.

Τα αρνητικά του:
Δε  μου μείωσε την κυτταρίτιδα ούτε στο ελάχιστο. Δεν έχω παράπονο από υφή ή σύσταση κ.τ.λ., αλλά για μένα δεν έκανε αυτό για το οποίο προορίζεται. Αν και για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ ότι κάτι δεν ταιριάζει σε μένα και τα προϊόντα της Avon για την κυτταρίτιδα, αλλά ξέρω ότι σε άλλες κοπέλες λειτουργούν καλύτερα και έχω δει και προσωπικά σ'αυτές τα αποτελέσματά τους.

Εσείς έχετε δοκιμάσει προϊόντα κατά της κυτταρίτιδας από την Αvon; Πώς σας φάνηκαν; Αν όχι, θα δοκιμάζατε;

Σας φιλώ!

8 σχόλια:

  1. Γενικά δεν πιστεύω σ'αυτά τα προϊόντα..Βελτιώνουν την υφή του δέρματος σίγουρα,αλλά δεν κάνουν ποτέ τίποτα για την κυτταρίτιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει πολλά, αλλά με κάποια έχω δει μικρή διαφορά, ίσως επειδή γενικά έχω ήπιο πρόβλημα. Η αλήθεια πάντως είναι πως αν δε βοηθήσουμε κ εμείς με διατροφή και γυμναστική, η βελτίωση δεν έρχεται μόνο με την κρέμα,μιας κ λειτουργεί συμπληρωματικά στην όλη προσπάθεια. :)

      Διαγραφή
  2. Δεν την εχω δοκιμάσει αλλά γενικά έχω καταλήξει οτι οι περισσότερες κάνουν λίγο πιο απαλό το δερματάκι σου κι αυτο..διατροφή, γυμναστική και κανά πράσινο τσάι..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται!! Χωρίς αυτά, δεν αλλάζουμε τίποτα:) Αν και πρέπει να αποδεχθούμε ότι δε γίνεται να απαλλαγούμε οριστικά :p

      Διαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα. Πολύ ωραία ανάρτηση. Δεν το έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο, αλλά έχω δοκιμάσει πολλά! Η ίδια απογοήτευση όμως με όλα. Αυτό που κάνω εγώ και βλέπω αποτέλεσμα τουλάχιστον είναι κάποιες σπιτικές κρέμες κατά της κυτταρίτιδας. Μέχρι στιγμής έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Τις τσέκαρα τις συνταγές σου και μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέρουσες! Μόλις βρω λίγο χρόνο για home spa, θα δοκιμάσω κάποια απ'αυτές:)

      Διαγραφή
  4. Μια φίλη μου που την δοκίμασε πρόσφατα πίνει νερό στο όνομα της.. Και σκεφτόμουν να την δοκιμάσω και εγώ!! Θα το έχω υπόψιν μου το review σου όμως :)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι δικές μου φίλες το ίδιο! Δοκιμασέ τη, ίσως είσαι στις τυχερές :)

      Διαγραφή