Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Mini Haul ~ Catrice, Essence & Lanova









Hello, girls! 

Ελπίζω να περνάτε όμορφα τις τελευταίες μέρες του καλοκαιριού και να προλάβετε να εκμεταλλευτείτε έστω και τις τελευταίες στιγμές του!

Σ'αυτό το κυριακάτικο post θα σας δείξω ορισμένα πραγματάκια που αγόρασα από μια βόλτα μου στη Θεσσαλονίκη. Θέλοντας, λοιπόν, να αγοράσω κάποια πράγματα από την πολυαγαπημένη μου εταιρία Essence (που δε βρίσκω στην πόλη μου), αλλά και να δοκιμάσω για πρώτη φορά προϊόντα της Catrice, πέρασα από τα Hondos Center της πλατείας Αριστοτέλους. 

Πριν κάνω το ταξίδι μου, είχα ως κλασική beauty maniac κάνει την έρευνά μου στα sites και των δύο εταιριών, έψαξα για reviews και έφτιαξα μια διόλου ευκαταφρόνητη wish list. Μάταια, όμως, μιας και φτάνοντας στο κατάστημα βρήκα λιγότερα από τα μισά προϊόντα από όσα περίμενα. Όσα εντόπισα παρόλα αυτά μου άρεσαν πολύ και χάρηκα τις αγορές μου. Να σημειώσω, τέλος, πως μου άφησε πολύ καλή εντύπωση το stand της Catrice. Όμορφα προϊόντα, με προσεγμένες συσκευασίες που δείχνουν πολύ ακριβότερες και τα περισσότερα σου άφηναν πολύ καλές πρώτες εντυπώσεις. Όμως, εφόσον δεν εντόπισα αυτά που ήθελα, περιορίστηκα σε κάποια άλλα, αφήνοντας για την επόμενη επίσκεψή μου κάποια άλλα που μου κίνησα το ενδιαφέρον, μιας και πλέον δύσκολα αγοράζω κάτι χωρίς να έχω ψάξει για κριτικές πρώτα.

Ας περάσουμε στα προϊόντα που αγόρασα:




  • Catrice - Matiffying Oil Control Paper (3,19 €)
  • Catrice - Eyebrow Set, No 010 (4,59 €)
  • Catrice - Camouflage Cream, No 010 Ivory ( 3,39 €)
  • Essence - Anti-Spot Wash Gel (2,99 €)
  • Essence - All about Matt! Oil Control Make-up Base (4,19 €)
  • Essence - Soft Touch Mousse Make-up, No 04 Matt Ivory (4,89 €)
  • Essence - Stay Natural Concealer, No 03 Soft Nude (2,49 €)
  • Essence - Liquid Eyeliner Waterproof (3,19 €)
  • Lanova - Castor Oil, 50ml (1,49 €)

Πώς σας φαίνονται οι επιλογές μου; Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά;

Σας φιλώ!



13 σχόλια:

  1. οπωσδηποτε Review Για το Primer..το κοιταω αλλα δισταζω να το παρω..θα μου πεις ειναι παμφθηνο, αλλα παλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα κάνω review :) Καλά κάνει και το ψάχνεις, γιατί σήμερα δεν είναι εποχή για να αφήνουμε τα χρήματά μας -πολλά ή λίγα- σε άχρηστα προϊόντα.

      xx

      Διαγραφή
  2. Με γεια σου κορίτσι μου!Το Stay Natural Concealer και το Camouflage τα αγόρασα και εγώ τώρα στις διακοπές μου αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Να τα δοκιμάσεις,είναι πολύ αξιόλογα :) Ειδικά το concealer το παίρνω για δεύτερη φορά κ το αγαπώ!

      xx

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο απο αύτα τα προιόντα θα ήθελα πολύ να δω ενα review :D Αν θες δες το κανάλι μου κάνω βίντεο με nail art! https://www.youtube.com/channel/UC4nSA5BRN_w4czvSuOON7QA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι στο πρόγραμμα review για κάποια που ήδη δοκίμασα και ξεχώρισα :) Έκανα ήδη εγγραφή στο κανάλι σου και σου εύχομαι καλή αρχή! :D

      xx

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όλα τους, με γειά σου!!
    Φιλιά :)
    beautylittlesecretssd.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περιμένω το review γιατί έχω βάλει και εγω στο μάτι μερικά από αυτά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή