Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Mini Review of the Day: Φυσικά καλλυντικά από τη Δήμητρα Γουλά



Φυσικά καλλυντικά. Ίσως η αγαπημένη μου κατηγορία προϊόντων στον χώρο της ομορφιάς! Η περιποίηση του δέρματος μας είναι ό,τι σημαντικότερο μπορούμε να κάνουμε για να διατηρήσουμε την εμφάνισή μας και τα 100% φυσικά προϊόντα είναι ο καλύτερος τρόπος για να το επιτύχουμε, ειδικά εάν αυτά προέρχονται από μια αξιόπιστη ειδικό στον τομέα της, τη Δήμητρα Γουλά. 

Αιθέρια έλαια, αλόη, βότανα, cold cream και βιταμίνες πρωταγωνιστούν στα συστατικά των χειροποίητων καλλυντικών της, ενώ απουσιάζουν πλήρως συντηρητικά, έκδοχα, χρώμα και τεχνητά αρώματα. Στο site www.dimitragoula.gr θα βρείτε όλη την γκάμα των προϊόντων που η ίδια παρασκευάζει, αναλυτικές πληροφορίες για τα συστατικά και τη χρήση τους, αλλά και θεραπείες που μπορείτε να πραγματοποιήσετε στο Ινστιτούτο Αισθητικής Dimitra Goula Boutique Institute.

Την πρώτη μου επαφή με τα προϊόντα της είχα πριν από περίπου 1,5 χρόνο, όταν απέκτησα τα πρώτα μου προϊόντα περιποίησης, φτιαγμένα αποκλειστικά για τις δικές μου ανάγκες και τύπο δέρματος., μέσω της δερμοδιάγνωσης, υπηρεσίας που παρέχεται δωρεάν στο site της Δήμητρας Γουλά και σας δίνει τη δυνατότητα, καταχωρώντας πληροφορίες σχετικά με τις ανάγκες του δέρματός σας, τις προτιμήσεις σας σε υφές και αρώματα, τα συστατικά που αγαπάτε και λειτουργούν καλύτερα για εσάς, να έχετε τα "δικά σας" καλλυντικά, φτιαγμένα ξεχωριστά για τις ανάγκες τις καθεμιάς σας. Μπορείτε να διαβάσετε εδώ επιπλέον πληροφορίες σε σχετική ανάρτηση που έκανα, αλλά και την άποψή μου για δικά μου προϊόντα. 

Σε αυτή την ανάρτηση, όμως, θα μιλήσουμε για 3 από τα best sellers χειροποίητα προϊόντα της σειράς "My Handmade Beauty" by Dimitra Goula τα οποία και δοκίμαζα τον τελευταίο καιρό και θα μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου για αυτά. 



Face and Eye Cream τριαντάφυλλο



Μια ενυδατική κρέμα προσώπου και ματιών με αλόη, καλέντουλα, βιταμίνη Ε και αιθέριο έλαιο άγριας τριανταφυλλιάς. Είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος, έχει ελαφριά υφή και προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση. Έχει έντονο το άρωμα του τριαντάφυλλο, κάτι που λατρεύω και την προτιμούσα για χρήση το βράδυ, μετά τον καθαρισμό προσώπου, ειδικά όταν ήμουν μακιγιαρισμένη, ώστε να επαναφέρω το δέρμα μου μετά την πολύωρη χρήση προϊόντων μακιγιάζ, αλλά και τη διαδικασία του ντεμακιγιάζ.



Crystal peeling με εσπεριδοειδή



Ένα προϊόν απολέπισης με κρυστάλλους ορυκτών και αιθέρια έλαια από μανταρίνι και περγαμόντο. Αναπλάθει την επιδερμίδα και έχει διπλή χρήση: με ήπιες κινήσεις για 2-3 λεπτά προσφέρει ήπια απολέπιση, απομακρύνοντας νεκρά κύτταρα, ενώ με βαθύτερη εφαρμογή  και περισσότερη επιμονή, επιτυγχάνουμε μια μικρή δερμοαπόξεση, που αναπλάθει το δέρμα, τονώνει το κολλαγόνο, λευκαίνει και δίνει λάμψη στο δέρμα. Έχει μια ήπια και δροσερή μυρωδιά, δεν έχει καθόλου λιπαρή υφή, ενώ οι κόκκοι του που είναι ιδιαίτερα μικροί, χωρίς να τραυματίζουν το δέρμα, θα σας δώσουν το πιο όμορφο αποτέλεσμα που μπορείτε να βρείτε σε προϊόν απολέπισης: Άψογα καθαρό δέρμα, αίσθηση δροσιάς, απαλότητα και κανένας ερεθισμός!


Night cream - κηραλοιφή με λεβάντα



Αναπλαστική κηραλοιφή με προβιταμίνη Α, λάδι καρότου και αιθέριο έλαιο λεβάντας. Ένα παχύρρευστο, πηκτό προϊόν που ενδείκνυται για χρήση μετά το peeling ή σε περιπτώσεις που αισθάνεστε πως έχετε την ανάγκη για έντονη ενυδάτωση. Είναι προϊόν με λιπαρή υφή και γι'αυτό το χρησιμοποιείται βράδυ. Το επόμενο πρωί το δέρμα μου ήταν ενυδατωμένο, ενώ παρατήρησα πως με βοήθησε και με την επούλωση σημαδιών ακμής.




Χρήσιμα links: 


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα καλλυντικά της Δήμητρας Γουλά; Θα χαρώ να μου πείτε τις εντυπώσεις σας!
Σας φιλώ.




*Οι εικόνες προέρχονται από το www.dimitragoula.gr
**Ευχαριστώ τη Δήμητρα Γουλά για την αποστολή των προϊόντων.




2 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια αναρτηση, η αληθεια ειναι οτι δεν εχω πολλα φυσικα καλλυντικα αλλά οτι εχω πραγματικα δεν συγκρινονται με του εμποριου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ! Η αλήθεια είναι πως υπερέχουν πολύ και αξίζει να επενδύουμε σ'αυτά :)

      xx

      Διαγραφή